ADAKDAROO SERVICES

شرکت آداک دارو پژوه با فراهم آوردن مجموعه ای از خدمات نوین توانسته است فرآیندی جامع را برای تهییه محصولات آزمایشگاهی ، تحقیقاتی در بخش های متریال ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، تجهیزات و… را به ارمغان آورد. تا شما مشتریان و پژوهشگران گرامی به صورت کلی و یکجا برای خرید محصولات آزمایشگاهی و تحقیقاتی به آن دسترسی داشته باشید.

ما پیوسته در تلاش هستیم با عملکردی هدف مند و کار آمد زمان تحوبل کالا را به حداقل زمان ممکن و با رعایت زنجیره سرمایی جهت رضایتمندی و آسوده خاطر شما مشتریان گرامی به عمل آوریم. همچنین در بخش واردات نیز قادر هستیم محصولات آزمایشگاهی را در پروسه های 30 روز الی 60 روز در شرایط نرمال به صورت حمل و نقل هوایی ویا زمینی به دست مشتریان خود در تمامی نقاط کشور برسانیم.

ما همواره با اتکا بر دفاتر خود در اروپا و آسیا با واردات مستقیم محصولات آزمایشگاهی، پوشش کامل تری از برند های تراز اول دنیا جهت تامین کالای مورد نیاز شما مشتریان و پژوهشگران ارجمند را دارا هستیم.

قابل توجه دانشجویان گرامی

شرکت آداک دارو پژوه جهت تسهیل و کمک به تهیه محصولات ، در مقادیر جزء در صورت امکان می تواند مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد نیاز شما عزیزان را از پک های بزرگ تر ، در بسته بندی های کوچکتر تقدیمتان کند. از همین رو شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی ما در خواست خود را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و درخواست شما را مورد برسی قرار دهند.

فهرست