شرکت SANTA CRUZ biotechnology

شرکت سانتا کروز بایوتکنولوژی یکی از کمپانی های پیشگام در عرصه تولید محصولات زیست پزشکی می باشد. محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز دارای کیفیت و اعتبار بالا در میان پژوهشگران می باشد.

شرکت SANTA CRUZ در اوایل دهه 90 میلادی در کشور آمریکا در شهر سانتا کروز کالیفرنیا تاسیس شد این شرکت توانسته در بازار جهانی یکی از کامل ترین مجموعه از آنتی بادی های تحقیقاتی را ارائه کند همچنین در زمینه مواد شیمیایی از آنتی بیوتیک ها ،بافر ها ،محصولات ضد قارچی و محلول های استاندارد شیمیایی و معرف های گوناگون همانند معرف های کشت سلولی و معرف های مهار کننده و مواد شیمیایی سانتا کروز کمک شایانی در زمینه های تحقیقاتی کرده است.

محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز

محصولات شرکت SANTA CRUZ biotechnology

سانتا کروز بیوتکنولوژی یک رهبر جهانی در تولید محصولات برای بازار تحقیقات پزشکی است. طی بیست سال گذشه ، این شرکت بر توسعه مداوم آنتی بادی های مونوکلونال ، مواد شیمیایی بیوشیمیایی ، آزمایشگاه ها و محصولات GRISPR متمرکز شده است. SANTA CRUZ BIOTECHNOLOGY بالاترین تعهد را در زمینه کیفیت و خدمات به مشتری دارد.

محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز بیوتکنولوژی در زمینه هایی همچون crispr-dcas9 پلاسما های فعال کننده خدمت رسانی میکند.

محصولات مهم این شرکت در تولیدات انواع آنتی بادی های تحقیقاتی:محصولات شرکت SANTA CRUZ

  • آنتی بادی های اولیه
  • آنتی بادی های ثانویه
  • ویرایش ژن
  • آنتی بادی های منوکلونال
  • پروتیومیکس
  • مواد بیوشیمیایی

و سایر آنتی بادی ها و ترکیبات اضافه آنتی بادی های بیوتین ،ای پی سی ،پر سی پی و دیگر آنتی بادی های کمپانی سانتا کروز با کد های AC ,HRP ,647 ,680 ,ALEXA FLUOR ,FITC که برای برنامه های رنگ آمیزی بکار برده می شوند و تا حدودی نیاز به آنتی بادی های ثانویه را کمرنک میکند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت SANTA CRUZ biotechnology

نمایندگی رسمی سانتا کروز در ایران

شرکت سانتا کروز در سال 1991 در ایالات متحده آمریکا و در سانتا کروز توسط جان استفنسون و همسرش برندا استفنسون تاسیس شد. در این مدت توانسته محصولات شرکت خود را در سر تا سر جهان گسترش دهد دفتر مرکزی SUNTA CRUZ در دالاس تگزاس واقع شده است و از این رو نمایندگی هایی در اقصی نقاط دنیا از جمله آلمان ، کانادا و شانگهای دارد. شرکت SANTA CRUZ با توجه به ماهیت آن که یک شرکت آمریکایی می باشد در کشور ایران با توجه به شرایط موجود هیچ گونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد.

محصولات شرکت سانتا کروز

نحوه ی خرید محصولات شرکت سانتا کروز بایوتکنولوژی

با توجه به وضغیت کنونی و دشواری در تهییه محصولات اصلی کمپانی سانتا کروز و وجود محصولات مشابه و کپی این شرکت در بازار ، شرکت آداک دارو پژوه با اتکا بر دفاتر خود در اروپا و آسیا اقدام به واردات محصولات این شرکت از نمایندگان رسمی آن نموده تا بتواند اقلام مورد نیاز پژوهشگران و مشتریان ارجمند خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به صورت اورجینال و با ضمانت سلامت و کیفیت محصول به دست پژوهشگران و مشتریان گرامی خود برساند.

از این رو شما مشتریان گرامی میتوانید برای مشاوره و ثبت درخواست خود با راه های ارتباطی تلگرام و یا واتساپ و فرم سفارش آنلاین و ایمیل شرکت پیام خود را ارسال کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به آن پاسخ دهند.

همچنین شرکت آداک دارو پژوه با توانایی های خود به صورت تخصصی اقدام به واردات مستقیم از سایر کمپانی های تراز اول دنیا نظیر SIGMA_ALDRICH ، MERCK ، THERMO FISHER و… نموده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست